Tuesday, February 14, 2017

Eeterlikud õlid ja juuksed

Kasuta Rosmariini ja Greipi.
Mina maskitan 1-2 korda nädalas.


Juuksed kasvavad kiiremini. Kasvuhoo saavad sisse ka need juuksejuured, mis seni tasakesi oodanud on. Mina näen palju uusi turritavaid juukseid :) Näib, et juuste kasv on kiirem.
Olen mõningaid eeterlikke õlisid oma shampooni sisse ka tilgutanud. Mulle meeldib nende tujutõstev aroom :)
Külgedel on mul alati olnud sellised lühikesed beebijuuksed. Nüüd kasvavad isegi need. Kui see ei ole ime, mis siis üldse ime on :)
Praeguseks olen neid õlisid kasutanud 4 kuud. Selle ajaga on muutus toimunud. Midagi muud ma juustega ei tee. Toidulisandeid samuti ei tarbi.




Kui juuksemaski teed, siis tilguta mõned tilgad kookosõlisse või kanepiõlisse. Mul on umbes keskkohani juuksed ja panen kuhjaga teelusikale 4-6 tilka õli. Rohkem ei ole vaja. Võib ka vähem lisada. Nagu öeldakse - less is more.
Segu määri korralikult peanahasse. Lase 20-30minutit mõjuda, nüüd saad teha meelepäraseid või vajalikke asju. Mina koristan tavaliselt köögi ära, paigutan mänguasjad õigetesse kohtadesse ja lõpuks sirvin mõne ajakirja üle. Kui aega on vähem, siis läheb kiiremini.

Rosmariin on ergutava toimega ja tõstab meeleolu. Olenevalt vastuvõtlikkusest ja tundlikkusest võib õhtune uni olla häiritud.  Rosmariin puhastab ja avardab.
NB! Ole Rosmariiniga ettevaatlik, kui oled beebiootel.

Greip ergutab peanaha vereringet ja turgutab juuksed kasvule.  Kui mõjub kintsudele toniseerivalt, siis mõjub peanahale ka ;) Greip taandab ka peavalu. On nahale elavdav. Segu võib kasutada ja näomaskina, kui on ebapuhas nahk.



Pärast pesu võid TILGAKESE doTerra juukseõli kasutada. Ma panin kord sutsu rohkem ja juuksed olid kohe õlised. Et juukseõli mingi erilise muutuse oleks toonud, ma ei märganud. Aga mu juuksed ei ole üldiselt väga pirtsakad.





No comments:

Post a Comment