Thursday, February 16, 2017

Apelsini eeterlik õli

Apelsin meeldib kõigile. Apelsin  on RÕÕM :) Sellest aroomist lausa kiirgub päikeseenergiat.




Apelsini eeterlik saadakse külmpressi teel apelsini koorest. 1kg eeterliku saamiseks on vaja 50kg apelsinikoort.
Apelsinis on vitaalsust ja energiat. Ta taastab, taaselustab ja valgustab meie olemust. Lisab enesekindlust ja positiivsust.
Kõige lihtsam on tilgutada 1-2tilka omale peopessa, käsi kokku hõõruda ja Apelsini meeldivat aroomi sisse hingata. See värske ja päikseline aroom mõjub koheselt.

Mina lisan kookosõlile Apelsini eeterlikku õli ja kasutan segu kehakreemina. Mmm.. :)

Päeval on hea vett maitsekamaks muuta ja lisada tilgakese joogiveele.

Apelsin oma turvalisuses on hea rahustaja. Olen teda õhtuti enne magama minemist sisse hinganud. Pinges õlad vajuvad kohe alla, meel taastub.

Oma ühes kõige keerulisemas eluperioodis kasutasin Apelsini väga palju. Apelsin pidi mul olemas olema hommikul ja õhtul oli ta viimane õli, mida peopessa tilgutasin ja sisse hingasin, ise samal ajal oma inglitega suheldes. Apelsin, Viiruk ja Meliss on segu, mida kasutasin väga palju, kordi ja kordi päevas, et saada hingele tröösti.
Olen Apelsinile lisanud Bergamotti ja Jasmiini, killuke Sidrunit. Kannan seda igapäevase parfüümina. See hellitab, annab optimismi, toob mulle endale hingerahu. Meenuvad sulnid soojad kevadõhtud, mil  õnn on lihtne ja peitub igas hingetõmbes. Jasmiin ja apelsin annavad sellele segule magususe, Bergamot lisab natuke vürtsi ja Sidrun lisab vaimu avardumist.


Minu segu 3ml rullikuga pudelisse

30tilka Apelsini
20tilka Bergamotti
5tilka Sidrunit
3tilka Jasmiini

Ülejäänud pudel täida fraksioneeritud kookosõliga.

Muidugi võid segu omale sobival viisil timmida. Kui kasutad Apelsini asemel Laimi, saad hoopis midagi teistsugust :)


No comments:

Post a Comment