Friday, February 17, 2017

Doterra On Guard


OnGuard segu meeldis mulle kohe. Sügav, kergelt jõulune. Hästi tuttavlik ja turvaline lõhn.

Selles segus on ühendatud nelk, kaneel, metsik apelsin, rosmariin ja eukalüpt. Kombinatsioon missugune. Tõrjub hästi baktereid ja viiruseid. Toetab immunsüsteemi.


Meil oli On Guardiga selline huvitav lugu, et kui esimesed korrad seda kasutasin, siis lapsed magasid nagu karud talveund. Nad olid rahulikumad ja uinusid kergemini.




Profülaktilisel eesmärgil kasutan pisikesi beadlet terakesi. Tütar ütleb nende kohta tibuterad :) Neid võib võtta igapäevaselt ühe. Kui karmin periood, olen andnud hommikul ja õhtul terakese. Ühe tera sees on 1/4 tilka õli.
Kuna tera on nii väike, siis allaneelamine ei ole vast kellegi jaoks probleem.

NB! Alla 6aastastel ei soovitata eeterlikke õlisid sisse võtta. Milliseid eeterlikke õlisid üldse seespidiselt tarvitada, peab jääma igaühe enda otsustada!


Mulle endale meeldib terake suus katki hammustada. Toimib kohe kurgule. Suu saab värskust täis :)

Kõige lihtsam on muidugi tilgutada pudelist vajalikud tilgad. Otse keele alla võib olla ebameeldiv, aga tühjade kapslitega saab segu sisse võtta. Viiruste perioodil tilgutan 2-3tilka kapslisse ja joon kruusitäie vett peale. Võib korrata iga mõne tunni tagant. Hommikuks pole kehvemast enesetundest enam midagi järgi.



Samuti toimib väga hästi, kui  määrida tilgake talla alla, kus asuvad inimese keha kõige suuremad poorid. Õlid pääsevad kehasse baktereid tõrjuma ja keha turgutama.

Õunapüreega tilgakese õli sissevõtmise haiguste perioodil meeldib küll paljudele. Parim on heade mõtetega õnnistatud moos :) Võtan mõnusalt suure lusikaga moosi ja tilgutan sinna tilga Doterra eeterlikku õli.


Kurgule on mõnusad lutsukommid. Mina imen neid tavaliselt õues.
Et kurgukomm otseselt käheda kurgu paremaks oleks teinud, ei ole ma märganud. Pigem võtan seda niisama maitsva kommina.
Komme saab ka ise valmistada. edasistes postitustes teeme proovi! ;)


Doterral on ka puhastusvahend, mis on hea nõudele, tööpindadele, põrandatele. Mina ütlen ausalt, et pole selle eeliseid mõne muu vahendi ees märganud.

On Guard hambapasta meeldis mulle samuti. Hambad saavad puhtaks, suu jääb värskeks. Aga kui natukenegi rohkem kogemata pastat panin, siis suu lausa õhetas. Võibolla on see minu individuaalsus.


Mina lisan puuviljade kuuma pesuvette ka tilga On Guard eeterlikku õli, et suurem osa pritsimisjääke jalga laseks. Sobib ka Sidruni eeterlik õli.



Kui eriti karm olemine on, siis võtan On Guard Softgel kapsli. Seal on lisaks tavapärasele segule veel musta pipra õli ja melissi õli lisaks, mis erilise viirusvastase pommi teevad. Sellega on kindel värk, et haigus kimbutama ei tule. Kapsli võib ja katki teha ja seal sees olevat õli talla alla määrida. Vette tilgutatuna võib kurku kuristada. Ülihea lahendus.
Aga pea meeles, et eeterlik õli ei segune veega!



Softgel kapslid on võrreldes Beadlet tibuteradega kordi suuremad. Mina kui suurte kapslite kartja saan need siiski probleemiteta alla neelata.


Kes soovib, see tellib ja proovib! Julgen soovitada.

Kogu eelnevat lugu kapslite ja moosiga ei pruugi üldse teha. Hea on tilgakese peopessa tilgutamine, käte kokku hõõrumine ja sissehingamine. See meetod meeldib mulle paljude teiste õlidegagi. Nende peopesadega võib end ka nö pesta. Ikka taldadest pealaeni :)



No comments:

Post a Comment