Tuesday, February 14, 2017

Ylang-ylang eeterlik õli




Ma olin esmalt veidi skeptiline ylangi suhtes, sest olin nii paljusid parfüüme, seepe, kreeme ja aroomõlisid tundnud, mille koostises on ylang. Ja ma teadsin, et see lõhn mulle ei meeldi. Seepärast olin ma positiivselt üllatunud, kui sain tunda päris Ylang-ylang 'i aroomi, mis on totaalselt erinev neist sünteetilistest aroomidest, mida varem tundnud olen ja mille põhjal ekslikult oma arvamuse olin kujundanud.
Tegelik Ylang on soe, magus ja paitav. Ta on väga sensuaalne ja embav.




Tihti võidakse Ylangi kasutada masaazis lahjendatuna baasõlis. Lõhn võib luua kerge ergutava ja mõnusa turvalise tunde, mil tead, et õnn on just siinsamas. Rõõm-rõõm-rõõm


Kasuta iseseisva parfüümina või sega mõne tsitruselisega.
Tee kookosõlist ja Ylangist juuksemask - väga eriline tunne garanteeritud. Samuti peetakse teda juuste väljalangemise vastaste omadustega õliks. Tasub proovida! ;)
Sega baasõliga ja maseeri pärast treeningut, et lihaseid lõdvestada

No comments:

Post a Comment