Friday, January 26, 2018

Tee ise: Nõudepesumasina puhastusmeeskond



Heihoo. 
Enne, kui me kõik nädalavahetusele läheme, siis pilgud siia
Lugesin üht huvitavat retsepti ja tegin järgi. Toimib päris kindlasti. Nõus on puhtad, masin on puhas ja südametunnistus on ka puhas.

Kui kodus on nõudepesumasin, saab selles kasutatavad tabletid ka ise valmistada. Olen tükk aega mõelnud neid teha, nüüd lõpuks said valmis. See on nii lihtsake, et lausa muie tuleb näole. 
Samuti on hea teada, milliseid aineid Sa kasutad.
Enne ma ikka vaatasin, et kui nõudepesutableti pakkumises oli hind 0.25senti tükk, siis see oli soodne. Praegu näib, et ise saab selle raha eest päris mitu tabletikest teha. 20 tableti kulu kokku on ehk 1euro. Võibolla ma liialdan, aga vaadakem siis ise.

Sul on vaja

soodat
sidrunhapet
soola
nõudepesuvahendikontsentraati, kastillseepi vm
eeterlikke õlisid (soovi korral)


Ma ei tea, kui paljudel on kodus köögikaal. Mul on. Aga ausalt öeldes kasutan ma seda harva. Palju lihtsam on vahendeid mõõta kruusides, tassides, topsikutes. Need on meil kõigil olemas. 

Võta üks tassitäis soodat. Vala suurde kaussi või potti. Lisa pool tassitäit sidrunhapet. Lisa veerand tassitäit peenikest soola. Kõige soodsam sobib hästi. 
Sega ained omavahel. Nüüd  n i r i s t a  vedel kontsentraat segusse. Umbes kaks supilusikatäit. Sega-sega-sega. Kiiresti! Segu paisub veidi, aga ei hakka kihisema. Võid lisada eeterlikke õlisid. Puhastamiseks võivad olla head Sidrun, Laim, Apelsin, Sidrunhein, Piparmünt, Nelk vm. Kui Sa valmistasid vannikihinaid Ylangylangiga, siis Sa ehk ei soovi, et nõudepesumasin samamoodi lõhnaks;)

Nüüd ole hea ja suru segu vormi. Enne oleks kasulik mõõta, kas suurused sobivad nõudepesumasina tabletisahtliga. Mina kasutasin tugevast silikoonist jääkuubikuvormi, mille ma mõned kuud tagasi #Uuskasutuskeskus est ostsin. Paljud mu vormid on sealt pärit ja maksavad kõige rohkem 1.50. Ma ei tea, mis nende eelmine elu on olnud, mina kasutan neid niiviisi. Koduspa & puhastustoodete jaoks tarvitatavaid vorme toidus enam ei kasuta. Lihtsalt minu kiiks.

Nonii, segu vormis, Sul hea meel, et midagi lihtsat ja kasulikku tegid. Lase tablettidel vähemalt 6tundi seista. Las nad kuivavad. Siis suru vormist välja ja säilita purgis. 
Kuidas peseb?:)


Aitäh, et tegid enda ja Maailma jaoks midagi







No comments:

Post a Comment