Thursday, January 25, 2018

Tee ise: Vahutav Vannisool





Üks lihtsamaid ise tehtavaid asju on vannisool. Kamaluga soola vannivette, ehk mõni eeterlik õli lisalaenguks ja siis sisse mõnulema. See sai ühes eelnevas postituses juba selgeks.
Seekord lisame ühe väikese nüansi. Lihtsalt midagi teistmoodi.


Sul on vaja

soola
vannivahtu
magneesiumhelbeid
baasõli ja eeterlikku õli (soovi korral)

Poodides on nii palju erinevaid soolasid müügil. Need kõik sobivad. Ma olen päris kindel, et Sul on tegelikult koostisosad kodus olemas. Ei ole vaja minna poesappa seisma ega raha kulutada.

Võta üks pott. Vala sinna helde käega sobivat soola. Mul oli suure teraga Himaalaja soola. See näeb ka väga efektne välja. Lisasin mahu jaoks ma tavalist soola. Vaata ise, kuidas vahekord võiks olla. Me ei tee siin mmingeid ülitähtsaid katseid ega mõõtmisi. Mina leian, et koduspa jaoks ise valmistatud tooted peavad olema fun ja mõnus teha. Jätame täpsed retseptid hetkel ära.
Nüüd lisa lihaste ja närvide lõõgastumiseks magneesiumihelbeid. See on valikuline. Kui Sul helbeid ei ole, jäta see etapp vahele.

Kui kasutasid erinevaid soolasid, sega nad omavahel ära. 
Mulle meeldib, kui nahk peale vannitamist niisutatum on. Mul oli kodus vaid seesamiõli, lisasin 1spl seda. Sega jälle.

Nüüd teeme vahtu ka:) Võta üks vannivaht, mis Sulle meeldib. Mul on kodus mitu erinevat Dr.Bronner vedelseepi. Need on konsentreeritud, kulub vähe ja jätkub kauaks. Puhta puhtad ja vegan veel pealegi. Sobivad vanni, kehale, juustele, pesule, hammastele. Lõhnavad ülimeelitavalt.
Oma soolakoguse kohta lisasin 3spl vedelseepi. Sega! Segamise ajal võid kõik kenasti  ära õnnistada. Mu meelest on siis alati parem:)
Kui Sa soovid, lisa oma lemmikud eeterlikud õlid. Kui vannivaht on juba lõhnastatud, siis ehk polegi vaja. Usalda alati sisetunnet.
Kui Su vannivaht on lõhnastamata, proovi erinevaid eeterlikke õlisid kokku segada. Võid jõuda üllatavate kombinatsioonideni.

Nüüd teeme trikki! Kalla kogu see soola-magneesiumi-vannivahu segu küpsetuspaberile ja silu laiaks. Jah, paneme selle kuivama. Ma jätsin terveks ööks. Hommikul on kuivem. 

Tõsta segu klaaspurki. Minu oma mahtus 500ml purki. Paras kogus mitmeks vannikorraks ka priiskajale.


Aitäh, et valmistasid ise midagi nii lihtsat ja lõõgastavat!

No comments:

Post a Comment